همواره یکی از چالش هایی که مدیران با آن مواجه هستند. ارزیابی عملکرد کارکنان خود می باشد . در مراکز پشتیبانی و یا خدمات مشتریان بهترین راه حل برای ارزیابی کارایی کارکنان نظر سنجی از مشتریان می باشد . نظر سنجی سنتی از مشتریان فرآیندی وقت گیر و پر هزینه می باشد . اما ما راه حلی نوین برای این مشکل داریم .

 

  • سیستم نظرسنجی تلفنی
  • ماژول نظرسنجی الستیکس ایزابل freepbx
  • سیستم نظرسنجی تلفنی
  • ماژول نظرسنجی
  • ماژول نظر سنجی تلفنی استریسک ایزابل freepbx الستیکس
  • سیستم نظر سنجی تلفنی Voip
  • سیستم نظر سنجی تلفنی ویپ
  • سیستم نظرسنجی ایزابل الستیکس freepbx
  • ماژول نظر سنجی استریسک
 

ماژول نظرسنجی ویپ به چه شکل کار میکند ؟

ماژول نظرسنجی تلفنی  ویپ ویپینگ بدین صورت عمل می کند که بعد از تماس و پایان مکالمه توسط اپراتور تماس قطع نشده و مشتری شما به نظرسنجی متصل می شود و  می تواند با استفاده از صفحه کلید تلفن به اپراتور امتیاز بدهد.

سیستم نظرسنجی تلفنی مناسب چه سازمان هایی می باشد ؟

اگر صاحب یک مرکز پشتیبانی ، خدمات پس فروش  و یا تعداد زیادی اپراتور تلفن دارید قطعاً ماژول نظرسنجی ویپینگ تحولی اساسی در کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد .

آیا امکان دریافت نظر به صورت صوتی در سیستم نظرسنجی تلفنی وجود دارد ؟

بله یکی از قابلیت های بارز ماژول نظر سنجی ویپینگ بدین صورت است که اگر کاربر خدمات ویپ امتیاز پایینی به اپراتور بدهد (حداقل امتیاز توسط مدیر تعیین خواهد شد) از کاربر خواسته می شود تا مشکل خود را از طریق ضبط یک فایل صوتی بیان کند تا توسط مدیر پیگیری شود. این فایل صوتی را هم در پنل وب این ماژول می توان مشاهده کرد و هم به آدرس پست الکترونیک مدیر ارسال خواهد شد.

ماژول نظرسنجی

ماژول نظرسنجی

چطور می توان از نظرات ارسالی  در سیستم نظرسنجی تلفنی گزارش گرفت؟

ماژول نظر سنجی ویپینگ داری کنترل پنل تحت وب قدرتمندی است که می توانید گزارش های متنوعی از سیستم نظر سنجی تهیه تمایید  . میانگین عملکرد اپراتور ها را بررسی کنید و یا به صورت اختصاصی یک اپراتور را پیگیری کنید . تمام امتیاز های ثبت شده ، فایل های صوتی و مشخصات تماس گیرنده در این ماژول قابل مشاهده می باشند . می توانید گزارش ها را به صورت جدول و یا نمودار مشاهده نمایید.

ماژول نظرسنجی ویپ روی چه مراکز تلفنی قابل نصب است ؟

ماژول نظرسنجی ویپینگ قابل نصب روی تمام مراکز تلفنی مبتنی بر استریسک می باشد . خدمات voip از این میان می توان به سیستم تلفنی های  Elastix , Issabel ، FreePBX اشاره کرد. در صورتی که هنوز از مراکز تلفنی سنتی استفاده می کنید بهتر است همین حالا دست به کار شوید و مرکز تماس خود را متحول کنید.

ماژول نظرسنجی الستیکس ایزابل freepbx

ماژول نظرسنجی الستیکس ایزابل freepbx

ماژول نظرسنجی ویپینگ چه مزایایی نسبت به دیگر سیستم های نظرسنجی تلفنی دارد؟

  • ماژول نظر سنجی ویپینگ هیچ وابستگی به صف تماس ندارد . بدین صورت که نظر سنجی می تواند روی یک داخلی مستقیم هم فعال شود .
  • ویژگی دیگری که قابل ذکر است امکان شیفت بندی اپراتور ها می باشد در واقع اپراتورهایی که از یک داخلی به صورت مشترک استفاده می کنند با اعمال شیفت بندی از هم جدا می شوند.
  • عدم از کار افتادگی واسط کاربری در سیستم هایی مثل الستیکس ، ایزابل و یا FreePBX از مزیت‌های این ماژول می باشد.
  • امکان اتصال به انواع CRM و اتوماسیون اداری برای ارسال گزارش ها از طریق وب سرویس .
  • امکان ارسال پست الکترونیک مربوط به صداهای ضبط شده مشتریان ناراضی .

با خرید ماژول نظرسنجی تلفنی ویپینگ چه امکاناتی نصیب من می‌شود ؟

  1. یک ماژول بسیار بسیار کامل با انواع امکانات برای نظر سنجی از مشتریانتان
  2. نصب رایگان این ماژول توسط تیم فنی ویپینگ برای شما
  3. پشتیبانی ۲ ماه کاملا رایگان توسط تیم فنی ویپینک برای این محصول ، پس از خرید این محصول

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ماژول ,نظرسنجی ,تلفنی ,ویپینگ ,سیستم ,سنجی ,ماژول نظرسنجی ,نظرسنجی تلفنی ,سیستم نظرسنجی ,مراکز تلفنی ,بدین صورت ,سیستم نظرسنجی تلفنی ,ماژول نظرسنجی ویپینگ
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
خرید سکه ساکر استارز محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Eva محمد بخشی رفیق فابریک model بومرنگ دیجیتال مارکتینگ تفریحات سالم